Pin It

Η ιδιαίτερα συντηρητική σε θέματα εκπαίδευσης κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας, οδηγεί την Παιδεία του τόπου πίσω στον 20ο αιώνα.
Με τα νέα ωρολόγια προγράμματα σε Γυμνάσια και Λύκεια:

  1. Υποβαθμίζει μέχρι και εξαφανίζει τις κοινωνικές επιστήμες,
  2. Εξοβελίζει τις τέχνες από το Λύκειο και
  3. Καταργεί την πιο καινοτόμα διδακτική προσέγγιση του Λυκείου, το project. Δηλαδή την ερευνητική εργασία. Μια διδακτική προσέγγιση που εισήγαγε τα παιδιά στην έρευνα, ικανότητα απαραίτητη για την μετέπειτα εκπαιδευτική τους διαδρομή στα ΑΕΙ

Η θέση για την Παιδεία θα πρέπει να είναι σταθερή και αταλάντευτη. Το σχολείο θα πρέπει να:

  • Προσφέρει στο παιδί ένα περιβάλλον πολλαπλών ερεθισμάτων που ανταποκρίνεται στις πολλαπλές ικανότητες και χαρακτηριστικά του. Ένα εκπαιδευτικό περιβάλλον όπου η αξία του κάθε μαθητή είναι πολύτιμη για την επίτευξη των στόχων του σχολείου. Σήμερα το εκπαιδευτικό περιβάλλον εξαιτίας της συντηρητικής κυβέρνησης της Ν.Δ. γίνεται φτωχό με την τα νέα ωρολόγια προγράμματα.
  • Σέβεται τη μοναδικότητα και τη διαφορετικότητα του κάθε παιδιού, με στόχο την ανακάλυψη της καλύτερης εκδοχής του εαυτού του.
  • Προσεγγίζει ένα αναβαθμισμένο μοντέλο ανθρωπότητας με την τεχνολογία να είναι εργαλείο διεύρυνσης των δυνατοτήτων του και επίλυσης καίριων ζητημάτων για τον άνθρωπο και το περιβάλλον.
  • Εφαρμόζει τη βιωματική εκπαίδευση μέσα από αυθεντικές εμπειρίες ζωής, αναπτύσσοντας μεταγνωστικές δεξιότητες και καλλιεργώντας την ενσυνειδητότητα.
  • Καθιστά το νέο άνθρωπο έτοιμο να ανταποκριθεί σε κάθε συνθήκη αλλά και σε επαγγέλματα του μέλλοντος που κανείς δε γνωρίζει ακόμα.
  • Εκπαιδεύει τον μαθητή να προσεγγίζει την μάθηση δυναμικά, ως μια διαδικασία που ανιχνεύει και αναδεικνύει τις άπειρες δυνατότητες του.


Δυστυχώς η συντηρητική κυβέρνηση της Ν.Δ. μας γυρνά πίσω.


Έγραψαν Πρόσφατα

Κοινωνικός Φιλελευθερισμός

Το Social.lib είναι ένας δικτυακός τόπος συζήτησης και ανάδειξης των καθημερινών οικονομικών, κοινωνικών, πολιτισμικών και πολιτικών ζητημάτων υπό το πρίσμα του Κοινωνικού Φιλελευθερισμού.